رونمایی رسمی «نکسوس ۴» ال‌جی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نکسوس ۴ همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد دارای صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی True HD IPS با وضوح ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل می‌باشد که تراکم پیکسلی ۳۱۸ پیکسل بر اینچ را باعث می‌شود. پردازنده نکسوس جدید گوگلی Qualcomm Snapdragon S4 Pro مانند اپتیموس جی ال‌جی بوده که دارای چهار‌هسته Krait با کلاک ۱.۵ گیگاهرتز بوده و دو گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno 320 آن را همراهی می‌کند.

سیستم عامل Nexus 4 اندروید ۴.۲ جیلی بیلی بوده و حافظه داخلی آن ۸ و ۱۶ گیگابایتی است؛ البته متاسفانه جایی برای افزایش فضا توسط مموری کارت وجود ندارد.دوربین نکسوس ۴ دوربین ۸ مگاپیکسلی است که قابلیت جالبی به نام Photo Sphere یا کره‌ی تصویر دارد. این کره تصویر شبیه به پانوراما عمل می‌کند با این تفاوت که می‌توانید دست خود را به هر طرف که می‌خواهید بچرخانید.

ابعاد نکسوس ۴ هم ۱۳۳.۹در ۶۸.۷ در۹.۱میلی‌متر بوده و ۱۳۹گرم وزن دارد.باتری نکسوس۴یک باتری ۲۱۰۰میلی‌آمپری است که ۱۵.۳ساعت می‌توانیدبا آن مکالمه کنیدو امکان شارژ بی‌سیم نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

نکسوس۴از۱۳نوامبر یعنی دو هفته بعد درآمریکا،انگلیس،کانادا،آلمان،فرانسه،اسپانیا و استرالیا به قیمت ۲۹۹دلار برای نسخه ۸گیگابایتی و ۳۴۹دلاربرای نسخه۱۶گیگابایتی عرضه خواهدشد.





:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 900
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : Bahram
ت : سه شنبه 9 آبان 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com